Undersøgelser fra MSC og fødevaresektoren indenfor fisk, viste fornyligt at størstedelen af forbrugerne af fisk og skaldyr, er meget engageret i bæredygtighed og fiskeri. De føler at brands og branchens udsagn om bæredygtighed, bør være uafhængigt certificeret.
Tilmeld dig en times webinar (foregår på engelsk) hvor vi går dybere ned i resultaterne fra verdens største analyse nogensinde af holdinger indenfor fisk og skaldyr konsumering. Analysen er foretaget af det uafhængige forskningsinstitut GlobeScan.
Registrer den tid der passer bedst
Join us from Sydney with guest speaker Stephanie Dore-Smith from Simplot 19th oktober 13.00 AEST or Join us from London with guest speaker Andy Hickman from Tesco PLC 20th oktober 16.00 GMT
AgendaR30;
Introduction from the MSC (5 mins)
First half: (20 mins)
Do consumers care about ocean/seafood sustainability?
Reaction from guest speakers
Second half: (20 mins)
Consumer expectations of seafood business and industry on protecting oceans and the role of certification labels
Reaction from guest speakers
Your chance to ask questions (15 mins)