Nor-Fishing 2020, der slår dørene op lørdag den 8. august til fredag den 21. august 2020 i Trondheim, har netop åbnet op for tilmeldingen til én af verdens førende messer indenfor fiske-teknologi.
Nor-Fishing 2020
Messen har siden 1960 været et vigtigt nationalt og internationalt mødested for fiskeriet og fiskebranchen og er i dag én af verdens førende messer omkring fiske-teknologi. De senere år har messen samlet omkring 15.000 besøgende fra op til 50 forskellige lande. En fiskerimesse der præsenterer alle de væsentligste nyheder i branchen.
Fiskeriet og branchen har været inde i en voldsom udvikling de senere år og teknologien, processerne og tjenesteydelserne der er knyttet til fangst og forædling samt transport og salg blir vist på Nor-Fishing. Alle de førende fiskerinationer vil derfor være til stede, enten som udstillere, besøgende eller som deltagere i officielle delegationer.
Det siste nye indenfor fiskeriteknologi
Moderne fiskerier er et fagligt og meget avanceret erhverv, der på alle felter udfordre, både hvad angår elektronik, design af fartøjer, udvikling af grejer og redskaber samt fiskens håndteres ombord og på land. Til den endelig samt videre forædling til det færdige produkt, der i sidste ende lander ude hos forbrugerne. Der vises det sidste nye og innovative indenfor branchen og i alle led på Nor-Fishing 2020.
Skansen
Trondheim har et fantastisk havneområde, Skansen, der ligger blot 5 minutters gange fra messeområdet. Dette er et spændende havneområde og et fantastisk supplement til udstillingen, hvor udstillerne kan vise fartøjer og andre flydende konstruktioner i deres rette element.
Vigtig mødested
Over 500 nationale og internationale leverandører udstiller på Nor-Fishing. De repræsenterer alle grene af branchen.
Udstillerne værdsætter i høj grad mulighederne på den norske fiskeriudstilling, der giver mulighed for direkte kontakt med beslutningstagerne og indkøberne fra fiskeribranchen i Norge og fra andre vigtige fiskenationer. Mange fremhæver også den gode kontakt og især stemningen og det sociale som skabes på messen mellem kunder, leverandører og kollegaer, nationaliteterne imellem.