NaturErhvervstyrelsen har etableret én primær indgang for telefonopkald for at kunne yde en mere professionel og ensartet kundeservice.
Alle opkald til NaturErhvervstyrelsen går gennem vores KundeVejledning. Formålet med at have én hovedindgang er at ensarte, effektivisere og professionalisere vores kundeservice.
Ensartet serviceniveau og systematisk vidensindsamling
Når vi har én fælles KundeVejledning, kan vi systematisk indsamle viden om vores kunder. På den måde sikrer vi, at kunderne får et ensartet serviceniveau. Vi videreformidler også viden om kunderne internt i styrelsen og sikrer på den måde et fælles vidensniveau, der kommer kunderne til gavn.
KundeVejledningen tager imod alle henvendelser og besvarer selv hovedparten af kundernes spørgsmål. Når det er nødvendigt, viderestiller kundevejlederne til fagenhederne.
”Vi oplever, at det giver god mening at organisere kundebetjeningen på denne måde. Kunderne får hjælp af professionelle kundevejledere, og sagsbehandlerne får mere tid til at behandle sager”, fortæller ressourcedirektør Emil Fannikke Kiær.
På fiskeriområdet er det fortsat fagenhederne og FMC, der besvarer kundernes spørgsmål.
Se hvilke emner, kundevejlederne svarer på spørgsmål om
To valgmuligheder, når du ringer
Når du ringer til NaturErhvervstyrelsen, har nu to valgmuligheder:
– Tryk 1 for KundeVejledningen
– Tryk 2 for spørgsmål om fiskeri
Hvis du trykker 1, får du 6 valgmuligheder fordelt på emne.
Åbningstiden i KundeVejledningen
Vi besvarer spørgsmål og stiller om til fagenhederne inden for styrelsens officielle åbningstid, der på hverdage er kl. 9.00-16.00 og fredage 9.00-15.00.
Kontakt
Har du faglige spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Kunder & Kommunikation på tlf. 33 95 80 00 eller e-mail kunder@naturerhverv.dk.