Fiskekoncernen Royal Greenland har netop åbnet et nyt kontor i Gdansk, Polen, for at forbedre kundeservicen til deres globale kunder. Ved at samle håndteringen af kundeservice i Gdansk ønsker Royal Greenland at optimere samarbejdet og styrke væksten på det internationale marked.
Det skriver Fodevarewatch.dk (læs her)
Adm. direktør Susanne Arfelt Rajamand forklarer, at valget af Gdansk skyldes byens adgang til kvalificerede og engagerede medarbejdere samt dens placering som en havneby, der passer godt til en virksomhed inden for fisk- og skaldyrsindustrien.
“Vi er stolte af at være det første servicecenter fra Grønland i Polen,” siger hun.
Den lokale chef for kontoret, Gabriela Wasilewska-Gaweł, er optimistisk og ser allerede positive resultater: “Vores nye medarbejdere har vist stor motivation og effektivitet, og jeg er overbevist om, at vi vil forbedre kvaliteten af de tjenester, vi tilbyder vores kunder globalt.”
Udover at forbedre kundeservicen har Royal Greenland også som mål at styrke deres position på både det europæiske og globale marked med dette nye kontor.