Så med spørgsmålet: Hvordan kan vi give service i top?, udsender Fiskeristyrelsen igen et spørgeskema til en række udvalgte brugere, for at afdække eventuelle muligheder til forbedringer.
En tilsvarende undersøgelse af »kundetilfredsheden« med NaturErhverv (nuværende Fiskeristyrelse), har tidligere været foretaget i både 2013 og 2015.
Så når Fiskeristyrelsen i samarbejde med Rambøll, atter sætter fokus på tilfredsheden med brugerkontakten til styrelsen, enten det drejer sig om ansøgninger om støtte, kontrolbesøg eller telefonisk kontakt, personlige møder samt informationer og oplysninger delt gennem de sociale medier, kan den nye undersøgelse 2017 direkte sammenlignes med de foregående og ad den vej give en indikation om tilfredsheden er stigende eller faldende.
Undersøgelsen og analysen vil give svar på hvor styrelsen kan sætte ind med forbedringer og derved højne brugertilfredsheden yderligere.
Vi håber på rigtigt mange svar
Torsdag den 26. oktober sender styrelsen en mail ud til en del af kontaktfladen for fiskeriet til at deltage i undersøgelsen. Undersøgelsen løber frem til udgangen af uge 45.
Udover svar på en række spørgsmål, beder Fiskeristyrelsen også om forslag til ændringer, der kan gøre servicen bedre på forskellige områder.
Fiskeristyrelsen takker på forhånd for besvarelserne der giver input og mulighed for at gøre tingene endnu bedre for brugerne fremover.